18 Temmuz 2014 Cuma

TANITIM

Herkese Merhaba...

Öncelikle biraz kendimden bahsedeyim. İsmim Eymen, yaşım 18. Motor tutkunuyum, gezerek öğrenmeyi ve fotoğraf çekmeyi seviyorum. Bunları paylaşma isteğimden dolayı blog kurdum.

Burada güzel Türkiye'mizin genellikle Ege yöresini gezerek tanıtacağım. Modern zaman evliyası olarak haliyle bir şeye binmem gerekiyordu. At bulamayınca onun yerine zamanımızın atı olarak kendime hem yol arkadaşı hemde binek olarak motoru seçtim. Çantamda tablet ve fotoğraf makinemle gezip gördüğüm yerleri fotoğraflayarak anında bu blogdan yayınlayacağım.

Ayrıca kullandığım, kullanma fırsatı bulduğum motorlar hakkındaki izlenimlerimi de sizinle bu sayfadan paylaşacağım.

Bu blogda:

  • Yol üstü yemek yiyebileceğiniz yerleri (Açıkçası bu konuda kendime güveniyorum çünkü kendim de yemek yemeyi çok severim ve lezzete çok önem veririm.)
  • Yollarda mola verebileceğiniz yerleri
  • Ege'den bazen Türkiye'nin çeşitli yerlerinden manzaraları
  • Turistik yerleri
  • İller, ilçeler hatta beldeler ve köyler hakkında bilgiler
  • Motor modellerinin tanıtımlarını kendi tecrübelerimden yazılarla bulabilirsiniz.
Tek yapmanız gereken blogu takip etmek. Bütün bunları hobi amaçlı yapıyorum.
Sizin gezip gördüğünüz, fotoğrafladığınız yerleri yazılarınız eşliğinde memnuniyetle paylaşırım.

İletişim: motorluevliya@gmail.com

Motorlu Evliya - Eymen TOPAL- İzmir


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder